Która strona w Internecie może Ci przynieść „kokosy”?
Wiele osób chcąc wykorzystać media społecznościowe do promocji swoich usług, produktów, projektów czy zainteresowań zastanawia się czy wykorzystywać do tego stronę prywatną czy firmową.
- Fanpage czy konto prywatne w przypadku Facebooka
- Profil prywatny czy firmowy w przypadku LinkedIN i Instagrama
- Stronę internetową pod swoim nazwiskiem czy pod nazwą przedmiotu działalności.
Jeśli i Ciebie nurtuje ta kwestia, to zapraszam do obejrzenia wideo, w którym mówię jak to widzę z perspektywy 10 lat pracy przez Internet.
Chcesz wiedzieć więcej, jak budować swoją prezencję online?
Chcesz profile, które przyniosą ci „kokosy”?
Skorzystaj z pakietu materiałów: książki „Zapytaj Garego” – Garego Vaynerchuka oraz ebooka „Poszukiwanie pracy przez media społecznościowe”
Zobacz i zamów w linku: https://pracanawymiar.shoplo.com/kategoria/megapakiety/zestaw-social-media
Najnowsze komentarze