Która strona w Internecie może Ci przynieść “kokosy”?

Wiele osób chcąc wykorzystać media społecznościowe do promocji swoich usług, produktów, projektów czy zainteresowań zastanawia się czy wykorzystywać do tego stronę prywatną czy firmową.

  • Fanpage czy konto prywatne w przypadku Facebooka
  • Profil prywatny czy firmowy w przypadku LinkedIN i Instagrama
  • Stronę internetową pod swoim nazwiskiem czy pod nazwą przedmiotu działalności.

Jeśli i Ciebie nurtuje ta kwestia, to zapraszam do obejrzenia wideo, w którym mówię jak to widzę z perspektywy 10 lat pracy przez Internet.

Chcesz wiedzieć więcej, jak budować swoją prezencję online?

Chcesz profile, które przyniosą ci “kokosy”?

Skorzystaj z pakietu materiałów: książki “Zapytaj Garego” – Garego Vaynerchuka oraz ebooka “Poszukiwanie pracy przez media społecznościowe”

Zobacz i zamów w linku: https://pracanawymiar.shoplo.com/kategoria/megapakiety/zestaw-social-media

Pin It on Pinterest

Share This