“Najtrudniej pisać o nas samych.”
Może dlatego tak wiele osób ma problem z opracowaniem swoich dokumentów aplikacyjnych do pracy w sposób, który podkreśli największe zalety zawodowe.
Ten problem nie zawsze mija z biegiem doświadczenia w aplikowaniu i zaawansowania kariery. Nawet specjaliści i menedżerowie często nie wiedzą, jak ująć swoje atuty w przekonujący sposób. Zgodnie ze statystykami, wielu z nich ucieka się więc do kłamstw w CV.
Na bazie doświadczeń związanych z pisaniem CV i rekrutacją stworzyłam warsztat tworzenia dokumentów aplikacyjnych, które w profesjonalny sposób pomogą dostać pracę.
Podczas warsztatów z tworzenia dokumentów aplikacyjnych uczestnicy zyskają odpowiedź na następujące pytania:
- jakie są ich silne i słabe strony zawodowe,
- jak w przekonujący i profesjonalny sposób opracować dokumenty aplikacyjne,
- jak radzić sobie z trudnymi pytaniami na rozmowie w sprawie pracy,
- jak dbać o wizerunek w dobie mediów społecznościowych.
Zgłoś się teraz i zapewnij sobie miejsce tutaj