Gotowy na następny ruch zawodowy lub biznesowy?

Skorzystaj z doświadczenia firmy szkoleniowo-doradczej ANOPPA ze specjalizacją w rozwoju kompetencji potrzebnych w pracy

Szkolenia tworzone "na miarę" potrzeb Twoich i Twojej organizacji

Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń z umiejętności potrzebnych do pracy m.in. z wystąpień publicznych, autoprezentacji, rekrutacji, z pozyskiwania klientów, marketingu, sprzedaży, pracy zdalnej i całego wachlarza kompetencji managerskich.

Publikacje

Regularne eksperckie wystąpienia w ogólnopolskich mediach (telewizja, radio, prasa, portale). Wydawca książki oraz 10 ebooków.

Kursy outplacementowe

Izabella Wojtaszek

Założycielka firmy ANOPPA, Trener biznesu, Coach managerski, Psycholog Społeczny

Izabella Wojtaszek założyła firmę ANOPPA w 2008 roku. Nazwa działalności jest skrótem łacińskiego powiedzenia: ANimis OPibusque PArati, które głosi “gotowi na wszystko”, “prepared in minds and resources” i obrazuje podejście do prowadzonych programów edukacyjnych.

Firma została założona z myślą o projektowaniu i przeprowadzaniu programów rozwojowych z umiejętności miękkich potrzebnych na rynku pracy. Najczęściej prowadzonymi szkoleniami są te dotyczące wystąpień publicznych i autoprezentacji po angielsku oraz programy coachingowo-szkoleniowo-doradcze przez internet związane z tworzeniem wymarzonego ŻYCIA ZAWODOWEGO przez wyższą kadrę zarządzającą.

Izabella Wojtaszek jest Magistrem Psychologii Społecznej. Indeks psychologiczny wygrała przed maturą w konkursie organizowanym przez miesięcznik psychologiczny “Charaktery”. Pracę magisterską napisała i obroniła po angielsku pod przewodnictwem profesora z Wayne State University w Detroit, co było uwieńczeniem koordynacji przez Izabellę w Polsce badań międzynarodowych z psychologii społeczności.

Izabella ponadto jest certyfikowanym Trenerem Biznesu, ukończyła szkołę Coachingu Managerskiego oraz liczne szkolenia z pracy przez internet, marketingu, sprzedaży i budowania biznesu online.

Praca zawodowa Izabelli od początku jest związana korporacyjnym Human Resource Management, szkoleniami i rekrutacją. Pracowała w działach personalnych, oraz m.in. w agencji konsultingowej. Była też m.in. wykładowcą na kierunkach International i Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także trenerem w Biurze Karier Politechniki Warszawskiej, prowadziła również zajęcia na KUlu, oraz w Szkole Głównej Handlowej.

Ponadto ma na koncie przeprowadzenie szkoleń dla grup z takich organizacji jak Astellas Pharma Polska, Fundacja Inna Przestrzeń (kilkuletnia współpraca), Fundacja Ocalenie, Vital Voices – Chapter Poland, Lewiatan Business Angels,  PMI Chapter Warsaw, Przedsiębiorcza Kobieta Warszawa (2 edycje), Festiwal PROGRESSteron (2 edycje), Tydzień Kobiet Sukcesu, Geek Girls Carrots (wystąpienia w całej Polsce), Kariera IT (3 lata comiesięcznych około 100-osobowych wystąpień w całej Polsce, w tym prowadzenie cieszącego się niezwykłą popularnością stoiska doradczego dla IT), NetExpat (coachingi dla kadry zarządzającej i ich rodzin przenoszących się za granicę), AIESEC (szkolenie osób z 17 krajów jednocześnie), TEDx Warsaw – przeprowadzenie warsztatu dla mówców pierwszej edycji TEDx w Polsce.

Wsród klientów niezależnej działalności doradczej Izabelli jest kadra zarządzająca z największych korporacji w Polsce, w tym z czołowych międzynarodowych firm doradczych. Niemal od początku działaności firmy większość działań jest prowadzona zdalnie

KONTAKT: Mail: iw@anoppa.pl Telefon: 602 398 000

I met Iza as Public Speaking trainer at the MBA course, and later on I have asked her to help me and my team during preparation to Hult Global Case Challenge 2011. She has spent a lot of time with us and helped us in enhancing our public speaking abilities, Iza assisted us in putting our ideas into form of presentation and she advised us on how to make our speech interesting and brief. I can recommend Iza to all teams which need to work out presentations together and to individuals who seek some hints on public speaking. She is very dedicated to her work and always shows a lot of enthusiasm towards clients. Working with her gives fun and knowledge. Maya Krzyżanowska

Consultant, HRM Industry

Pani Izabella Wojtaszek współpracowała z naszą organizacją od Lipca 2010 do Grudnia 2011. W trakcie tego czasu była częścią następujących aktywności: 

  • Koordynacja projektu tworzenia programu szkoleniowego i koordynacja zespołu trenerów (Akademii Trenerów) dla Warszawskiego Centrum Wielokulturowego,
  • Przeprowadzenie modułów treningowych w trzech edycjach Akademii Trenera,
  • Poszkoleniowy coaching dla uczestników,
  • Przeprowadzenie modułów szkoleniowych podczas warsztatów Fabryka Projektów dla liderów społeczności obcokrajowców żyjących w Warszawie.

Pani Izabella Wojtaszek była wybrana z 75 kandydatów na trenerów w Akademii Trenerów Warszawskiego Centrum Wielokulturowego i udowodniła, że jest jednym z najlepszych trenerów

Miałem szansę z nią współpracować. Jej moduły szkoleniowe charakteryzują się wysokim poziomem kreatywności i profesjonalizmu. Pani Wojtaszek pokazała, że jest osobą o rzadko spotykanej niezawodności, odpowiedzialności i empatii. Nie wątpię, że wszystkie kolejne zadania jakich się podejmie zyskają dzięki jej zaangażowaniu. Witek Hebanowski

Prezes, Fundacja Inna Przestrzeń

wydana książka

ebooków

wystąpienia w mediach

Uczestników szkoleń

Zobacz projekt www.pracanawymiar.pl

Stwórz swoje WYMARZONE ŻYCIE zawodowe

Dopasuj pracę do siebie, a nie tylko siebie do pracy

Zdobądź pracę marzeń

Stwórz biznes oparty o Twoją markę osobistą

KONTAKT - Napisz do biura obsługi ANOPPA