Zwiększ ODZEW w REKRUTACJI do właściwej pracy - seminarium online
TERAZ TRWA RETRANSMISJA
Nie masz odzewu w rekrutacji?
Wysyłasz CV i nic?
Rekruter ma zadzwonić i cisza?
A może dostajesz odzew, ale nie z tej wymarzonej pracy?
Dołącz na webinar i dowiedz się:
- jak podejść do braku informacji zwrotnych od zatrudniających,
- jakich zachowań unikać, żeby się nie załamać w szukaniu i nie stracić szans na pracę,
- co możesz zrobić, żeby: 1) udoskonalić Twoje działania, 2) mieć na bieżąco informacje zwrotne, 3) przechodzić na kolejne etapy rekrutacji i 4) zdobyć tą właściwą pracę.
Kto prowadzi spotkanie
Izabella M. Wojtaszek
Mentor kariery
Izabella ma wieloletnie doświadczenie w branży zdobywania pracy, włączając w to pracę po drugiej stronie muru jako m.in. łowca głów i talentów oraz rekruter.
Rekrutowała w działach personalnych (m.in. pion techniczny sieci Play), oraz w Agencji Zatrudnienia (m.in.Randstad) oraz w projektach head-huntingowych i direct search przez LinkedIN.
Ponadto od lat szkoli z umiejętności potrzebnych na rynku pracy. Wśród klientów jest m.in. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, VEO, Luxoft – DXC Technology Company, i wiele innych.
Przez wiele lat pisała CV na zamówienie oraz skonsultowała tysiące CV w wyniku czego opracowała niezwykle skuteczną metodę pisania CV na wymiar oraz 7-krokowy oparty na dowodach proces zdobywania pracy marzeń.
Z wykształcenia jest magistrem psychologii oraz certyfikowanym trenerem biznesu i coachem menedżerskim. Zdalną, niezależną działalność szkoleniowo-doradczą wsparcia w karierze prowadzi od 2008 roku.
Gdzie i Kiedy
TERAZ TRWA RETRANSMISJA
Masz ochotę na więcej?
GWARANCJA 100% RZETELNOŚCISkorzystaj z programu „Tygrysi skok” dla osób, które chcą wznieść swoje szukanie pracy na wyższy poziom.
1) Opanuj 3 etapy rekrutacji: przekonywanie w aplikacjach do pracy i na rozmowach, oraz metody „hakowania” ofert pracy
2) Zyskaj wsparcie eksperta w Twoim procesie wchodzenia na wyższy poziom szukania pracy
3) Zrób Tygrysi Skok i zdobądź odpowiednią pracę