Zobacz jak mnie cytują w mediach w kwestii na co zwracają uwagę rekruterzy w mediach społecznościowych.

Miałam przyjemność udzielić drugiego w życiu wywiadu dla portalu INNPoland zajmującego się biznesem, innowacjami i karierą oraz „entego” w temacie social media w rekrutacji.

Przeczytaj artykuł autorstwa dziennikarza Adama Sieńko, który rozmawiał ze mną z ramienia INNPoland. Artykuł nosi tytuł:

Na co rekruterzy zwracają uwagę podczas grzebania w mediach społecznościowych? Oto 9 punktów

Jeśli ten temat interesuje Cię jeszcze bardziej, to przeszukaj kopalnię wiedzy na ten tamat jaką jest mój blog. Poniżej dwa posty na temat social mediów w rekrutacji wybrane z czeluści mojego bloga:

3 sposoby na social media w poszukiwaniu pracy

Poszukiwanie pracy a social media

Do zobaczenia w mediach społecznościowych!

Iza

O autorce bloga:  Izabella M. Wojtaszek, Projektant kariery, Trener biznesu i zdobywania pracy marzeń

Iza ma 14 lat doświadczenia w branży zdobywania pracy, włączając w to doświadczenia z bycia po drugiej stronie muru jako rekruter. Jej misją jest sprawienie, by każdy kto chce odkrył do czego jest naprawdę zdolny. I wykorzystywał to zawodowo. Wierzy, że dzięki temu można mieć WYMARZONE ŻYCIE (nie tylko) zawodowe i dlatego na co dzień pomaga je stworzyć. Nim do tego doszło rekrutowała w Agencji Zatrudnienia (Randstad) i działach personalnych (m.in. pion techniczny sieci Play). Ponadto szkoliła z umiejętności potrzebnych na rynku pracy m.in. klientów Biura Karier oraz studentów International i Executive MBA Politechniki Warszawskiej. Z wykształcenia jest Magistrem Psychologii oraz kwalifikowanym Trenerem Biznesu. Jest autorką programów Odkryj i zdobądź pracę marzeńPEWNY KROKTYGRYSI SKOKWŁASNY LOTwielowymiarowej metody pisania CVnaWymiar o oraz książki „Pasja to za mało czyli jak się spełniać, rozwijać i zarabiać”.

PS: Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej to daj mi znać wznowię edycję mojego ebooka „Poszukiwanie pracy przez media społecznościowe”. Napisz na iw@pracanawymiar.pl

PPS: W moim sklepie możesz też nabyć książkę światowego guru marketingu w social mediach – Garego Vaynerchuka pt. Zapytaj Garyego.